آیاپیر

وبلاگ تفریحی آیاپیر

آیاپیر

وبلاگ تفریحی آیاپیر

فقط خدا یا هر چیزی غیر از خدا!؟

از مهمترین شیوه‌های اغوا توسط این فرقه، تبلیغ این موضوع است که شما با گرویدن به این فرقه، از آزادی عمل برخوردار شده و تمام قیود شرعی و عرفی از اعمال شما برداشته می‌شود. این در حالی است که.../ کلونی‌هایی که این فرقه تشکیل می‌دهد معمولا گروه‌های ده تا بیست نفره هستند که هر کدام به صورت مستقل عمل کرده و...باید به این نکته اشاره ‌شود که یکی از نکاتی که فرقه‌گرایان روی آن بسیار کار کرده و شگردهای پیچیده‌ای برای آن به کار می‌برند، عضوگیری فرقه‌ای است.


 فردی که طعمه قرار گرفته است به هیچ وجه متوجه نمی‌شود که در حال دعوت به یک فرقه‌ای انحرافی است، بلکه گمان می‌کند که دارد به تجربیاتی گوش می‌کند که دوستش می‌خواهد او را در آن شریک کند.

به طور معمول عضوگیری فرقه‌ای از سه روش زیر انجام می شود:

1 ـ از طریق یک دوست یا خویشاوند
2 ـ یک غریبه که دوست دوستان شماست عموما از جنس مخالف
3 ـ برنامه‌هایی که فرقه‌ها حامی مالی آن هستند و نوعا به صورت اقدامات عام‌المنفعه است.

و اما فرقه جیزز اونلی

ادامه مطلب ...

کمیته مشترک جامعتین با گروه‌های اصولگرا مذاکره می‌کند

پس از دیدار برخی از اعضای ارشد جامعتین(جامعه روحانیت مبارز و جامعه اسلامی مدرسین حوزه علمیه قم) در قم و مطرح شدن موضوع شگل‌گیری کمیته مشترک بین این دو تشکل روحانی اثرگذار در جریان اصولگرا، مذاکره با گروه‌های همسو در دستور کار این کمیته مشترک ـ پس از تشکیل در هفته‌های آتی ـ قرار ‌گرفت.

هدف اصلی از تشکیل این کمیته هم‌نشینی بزرگان جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز ـ به عنوان افرادی که در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند ـ در جهت « حفظ کلام مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت وحدت و انسجام بین نیروهای اصولگرا، معتقد به انقلاب و آرمان‌های آن» مطرح شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ، در این‌باره با بیان این‌که «خبر تشکیل این کمیته مشترک در سطح جامعه و هم‌چنین مجلس شورای اسلامی و بیرون مجلس با استقبال خوبی مواجه شده است"»اظهار کرد: باید تلاش شود مشکلاتی که درطول یک سال بعد از فتنه ایجاد شد حل، و وحدت و انسجام در بین نیروهای اصولگرا حفظ شود.

وی گفت: با توجه به فعالیت‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، نتایج کمیته و حاصل فعالیت‌ها، به مردم اعلام خواهد شد.

جامعه روحانیت مبارز هنوز درباره افرادی که قرار است عضو این کمیته شوند تصمیم نگرفته و منتظر است جامعه مدرسین اعضای خود را معرفی کند.

ادامه مطلب ...